קורס גוגל תג מנג׳ר – שיעור מס׳ 2

והנה זה בא – השיעור השני על גוגל תג מנג׳ר, ובו נעסוק ב4 המרכיבים העיקריים שאחראיים על כל הפעולות בגוגל תג מנג׳ר:

תגים, כללים, מקרו וdataLayer.

מקווה שתהנו, ותודה לכל מי ששלח טיפים והארות אחרי השיעור הראשון :)

(למקרה שהגעתם לפה ואתם עדיין לא רשומים לקורס – מומלץ להרשם כאן ולקבל את כל השיעורים מההתחלה באופן מסודר)

נרשמת בהצלחה!
אתה כבר רשום לניוזלטר.
המייל אינו תקין. נסה שוב בבקשה
אופס... משהו השתבש. נסה שנית

עצור!

7 optimization mistakes you should avoid

רוצה לשפר את יחס ההמרה באתר שלך?
רוצה לגלות את 7 הטעויות שגורמות לך להפסיד לקוחות כל יום?

מלא פרטים עכשיו וקבל גישה מיידית למדריך המלא, שיציל אותך מ-7 טעויות האופטימיזציה הנפוצות ביותר, ויעזור לך להגדיל את כמות הלידים מהאתר בעשרות (!) אחוזים.

ברוך הבא! המדריך ישלח אליך ביום ראשון הקרוב
אתה כבר רשום לניוזלטר.
המייל אינו תקין. נסה שוב בבקשה
אופס... משהו השתבש. נסה שנית

מנכ״ל בועות - שיווק שמביא לקוחות. מומחה גוגל אדוורדס, גוגל אנליטיקס, וגוגל תג מנג׳ר. נשוי + 2, גר ליד מודיעין ומאוד אוהב לרכוב על אופנים.

כתוב תגובה

*

7 תגובות

  1. מוריה

    היי שוקי,
    אחלה שיעור. אני בהחלט מקוה שעם קצב ההתקדמות של השיעורים בקורס, אתייחס לטאג מנג’ר בצורה פחות הססנית ;)
    באופן אישי אני מקוה שהשיעורים בהמשך יתמקדו ביסודות של תיוג קריאות ואירועים באנליטיקס – ובעיקר – המבנה של הקמת אירועים שונים יחד או במילים אחרות, כיצד כדאי לתכנן מערך שלם להטמעה של קונפיגורציה מתקדמת באנליטיקס באמצעות טאג מנג’ר…

    תודה על הזמן וההשקעה, אתה עושה עבודת קודש ;)

    • היי מוריה,

      אני שמח שנהנית.
      קודם כל אני מסביר את הדברים הראשונים ואז נכנס למורכבים יותר, מה שכן ״מערך שלם של קונפיגורציה״ זה תלוי מאוד לפי הsetup שאת רוצה לעשות ותלוי בצרכים של האתר.

      אם יש לך דברים ספציפים (איוונטים, custom dimensions וכד׳) תכתבי ואנסה לעשות גם עליהם שיעור

      • מוריה

        תודה שוקי. אני חושבת שכל הנושא של click listener ו- custom dimensions הוא המאתגר ביותר :)

  2. ארז

    היי שוקי

    תודה על השיעורים בהחלט עושים סדר בראש.
    אני משתמש בגוגל טאג אבל למרות שיצירתי טאג מתאים Universal Analytics
    בגוגל אנלטיקס הוא עדיין נותן לי את הודעה הבאה -
    דוחות הדמוגרפיה ותחומי העניין שלך הופעלו, אך קוד המעקב שלך ב-Analytics אינו כולל את התמיכה הדרושה כדי להציג אותם.למידע נוסף על השינוי החד-פעמי הפשוט, שאורכו שורה אחת בקוד המעקב שלך כדי להוסיף את התמיכה הזו.

    • היי ארז.
      יש שינוי שצריך לעשות בקוד היוניברסל וממש לפני שבועיים הצוות של GTM הוסיף checkbox שעושה את אותה עבודה ישירות בGTM.
      כשאתה מוסיף את הקוד של היוניברסל חפש שורה שבה כתוב Enable Display Advertising Features ותסמן שם V.
      זה יעשה את העבודה

  3. לירון

    היי שוקי
    א. תודה על ההדרכות המעולות!
    ב. למה אין תג דיפולטי עבור הטמעת וובמאסטר טולס? והאם נכון להפעיל אותו ע”י Custom Html?

    • היי לירון,
      שאלה טובה. אי אפשר להפעיל אותו דרך קאסטום הטמל אבל יש עכשיו אפשרות נוספת בוובמסטר טולס לאימות באמצעות תג מנג׳ר. מה שצריך לעשות זה להוסיף את היוזר לקונטיינר של הGTM ואז לבצע אימות (דיי דומה לאימות באמצעות גוגל אנליטיקס)